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Publications

Displaying results 41 to 50 of 533.
  1. Christine Daun

    Gestaltung öffentlicher Dienstleistungen unter besonderer Berücksichtigung von E-Government-Dienstleistungen

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 16, ISBN 978-3-8325-2168-4, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  2. Timo Kahl

    Das Information Modeling Maturity Model. Ein Reifegradmodell für die Informationsmodellierung

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 17, ISBN 978-3-8325-2175-2, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  3. Florian Dreifus

    SOA-Value-Management: Entwurf eines Methodenkomplexes zur Bestimmung der Wirtschaftlichkeit serviceorientierter Architekturen

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 19, ISBN 978-3-8325-2259-9, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  4. Otmar Adam

    Soft Business Process Management. Darstellung, Überwachung und Verbesserung von Geschäftsprozessen mit Methoden des Soft Computing

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 21, ISBN 978-3-8325-2213-1, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  5. Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß

    Towards a framework for knowledge-based pricing services improving operational agility in the retail industry

    In: Proceedings of the 4th Mediterranean Conference on Information Systems (MCIS 09). Mediterranean Conference on Information Systems (MCIS-09), 4th, …

  6. Wolfgang Maaß; W Varshney

    A framework for smart healthcare situations and smart drugs

    In: SIG-Health Pre-AMCIS Workshop at the 15th Americas Conference on Information Systems (AMCIS 2009), San Francisco, USA. Americas Conference on …

  7. Wolfgang Maaß; Tobias Kowatsch

    Let's Get Married: Adoption Of Interactive Product Information For Bundle Purchases By Tangible User Interfaces

    In: The 4th Mediterranean Conference on Information Systems, MCIS 2009, Athens University of Economics and Business, AUEB, Athens, Greece, 25-27 …

  8. Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß; Elgar Fleisch

    The Use Of Free And Paid Digital Product Reviews On Mobile Devices In In-Store Purchase Situations

    In: The 4th Mediterranean Conference on Information Systems, MCIS 2009, Athens University of Economics and Business, AUEB, Athens, Greece, 25-27 …