Christoph Igel; Roberta Sturm
In: Andreas Hebbel-Seeger; Philipp Riehm (Hrsg.). Kunde 2.0 - Wie Unternehmen Social Media nutzen. Pages 35-48, Erich Schmidt Verlag, Berlin, 2011.
Martin Friedrich; Martin Wolpers; Rui-Min Shen; Carsten Ullrich; Ralf Klamma; Dominik Renzel; Anja Richert; Bodo von der Heiden
In: Journal of Universal Computer Science (JUCS), Vol. 17, No. 3, Pages 451-471, 2011.
Eric Andres
Europäisch Kommission, DFKI Documents (D), Vol. 1, 2011.
Bo Yu; Carsten Ullrich; Rui-Min Shen
In: Piet Kommers; Ji-ping Zhang; Tomayess Issa; Pedro Isaías (Hrsg.). Accepted for full paper presentation at the Sixth European Conference on …
Helena F. Deus; Miria C. Correa; Romesh Stanislaus; Maria Miragaia; Wolfgang Maaß; Hermínia de Lencastre; Ronan Fox; Jonas S. Almeida
In: BMC Bioinformatics, Vol. 12, Pages 285-300, BioMed Central, 2011.
Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß; Elgar Fleisch
In: International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 6, No. 3, Pages 226-243, Inderscience Publishers Ltd, 2011.
Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß
In: Eleonora Pantano; Harry Timmermans (Hrsg.). Advanced Technologies Management for Retailing: Frameworks and Cases. Chapter 14, Pages 270-288, IGI …
In: Emeritus Lorna Uden (Hrsg.). International Journal of Web Engineering and Technology (IJWET), Vol. 6, No. 4, Pages 302-319, Emeritus Lorna Uden, …
Julian R. Eichhoff; Wolfgang Maaß
In: Knowledge-Based and Intelligent Information and Engineering Systems - 15th International Conference, KES 2011, Kaiserslautern, Germany, September …
Wolfgang Maaß; Veda C. Storey; Tobias Kowatsch
In: Conceptual Modeling - ER 2011, 30th International Conference, ER 2011, Brussels, Belgium, October 31 - November 3, 2011. Proceedings. …