Aufgrund von Wartungsarbeiten ist die Suche von Publikationen nach Autor:innen derzeit nicht möglich.
Stefan Thiemert; Stefan Nürnberger; Martin Steinebach; Sascha Zmudzinski
In: Proceedings of the 2009 First IEEE International Workshop on Information Forensics and Security. IEEE International Workshop on Information …
Tobias Franke; Paul Lukowicz; Kai Kunze; David Bannach
In: International Symposium on Wearable Computers, 2009. ISWC'09. . IEEE International Symposium on Wearable Computers (ISWC-2009), September 4-7, …
Andreas Emrich; Sebastian Weber; Eric Ras
In: Andreas Jedlitschka; Sira Vegas (Hrsg.). 11th International Workshop on Learning Software Organizations (LSO 2009) - New Media in Transfer and …
Sebastian Weber; Andreas Emrich; Jörg Broschart; Eric Ras; Özgür Ünalan
In: Jürgen Münch; Peter Liggesmeyer (Hrsg.). Software Engineering (Workshops). Software Engineering Conference (SE-09), March 2-6, Kaiserslautern, …
Hilko Hoffmann; Dmitri Rubinstein; Alexander Löffler; Philipp Slusallek
In: Digitales Engineering zum Planen, Testen und Betreiben Technischer Systeme (12. Fraunhofer IFF Wissenschaftstage). Fraunhofer-Institut für …
Matthias Klusch; F. Kaufer
In: Jiming Liu; Ning Zhong (Hrsg.). International Journal of Web Intelligence and Agent Systems, Vol. 7, Pages 23-42, IOS Press, 2009.
Matthias Klusch; B. Fries; K. Sycara
In: T. Finin; R. Mizoguchi; S. Staab (Hrsg.). Journal of Web Semantics: Science, Services and Agents on the World Wide Web, Vol. 7, Pages 121-133, …
U. Kuester; B. Koenig-Ries; C. Petrie; Matthias Klusch
In: Amit Sheth (Hrsg.). International Journal on Semantic Web and Information Systems, Vol. 4, Pages 31-55, IGI Global, 2009.
Matthias Klusch; P Bruza; K. van Rijsbergen; D. Sofge; B. Lawless (Hrsg.)
International Quantum Interaction Symposium (QI-2009), March 25-27, Saarbrücken, Germany, Lecture Notes in Artificial Intelligence (LNAI), Vol. 5494, …
Michael Schmitz; Mehdi Moniri
In: IEEE First International Conference in Serious Games and Virtual Worlds for Serious Applications. IEEE Conference in Serious Games and Virtual …